Un viatge per descobrir Austràlia i Nova Zelanda en tota la seva esplendor. Des de Melbourne fins a Sydney, passant per la Gran Barrera de Corall i les Blue Mountains. A Nova Zelanda t’espera Queenstown amb els seus paisatges impressionants, la cultura maorí a Rotorua i un passeig per Hobbiton. Un itinerari complet per gaudir de dos països únics.
Dia 1. VOL CIUTAT D’ORIGEN – MELBOURNE
Dia 2. MELBOURNE
Dia 3. MELBOURNE – CAIRNS
Dia 4. CAIRNS – KURANDA – CAIRNS
Dia 5. CAIRNS – GREAT BARRIER REEF – CAIRNS
Dia 6. CAIRNS – SIDNEY
Dia 7. SIDNEY
Dia 8. SIDNEY – BLUE MOUNTAINS NATIONAL PARK – SIDNEY
Dia 9. SIDNEY – QUEENSTOWN
Dia 10. QUEENSTOWN
Dia 11. QUEENSTOWN – MILFORD SOUND – QUEENSTOWN
Dia 12. QUEENSTOWN – MT COOK – LAKE TEKAPO
Dia 13. LAKE TEKAPO – CHRISTCHURCH
Dia 14. CHRISTCHURCH – ROTORUA
Dia 15. ROTORUA
Dia 16. ROTORUA – HOBBITON – WAITOMO – AUCKLAND
Dia 17. AUCKLAND
Dia 18. AUCKLAND – VOL CIUTAT D’ORIGEN
Dia 1. MELBOURNE
Arribada a la tarda a Melbourne i trasllat privat a l’hotel amb assistència de parla hispana. Resta del dia lliure per explorar la ciutat i els seus principals atractius, com els grans parcs urbans, la zona parisenca de Collins Street amb botigues de luxe, el barri xinès, el barri grec i el Museu de Melbourne. A Docklands, trobareu una gran oferta de restaurants i cafès per sopar aviat, mentre que la riba del riu Yarra a Southbank és ideal per passejar i visitar el famós Crown Entertainment Casino.
Dia 2. MELBOURNE (E)
Esmorzar a l’hotel. A les 9:00 h, sortida per a un recorregut guiat en espanyol, finalitzant a les 13:00 h. Es visitaran punts d’interès com l’arquitectura victoriana als carrers Bourke St. Mall i Collins, el centre financer i edificis icònics com el Royal Exhibition Building, la plaça de St. Paul i els teatres Princess i Regent.
Inclou parades al Jardí Botànic i als Fitzroy Gardens per veure la cabana del Capità Cook (exterior). Continuació pel MCG, el Rod Laver Arena i el parc Albert. Parada a St Kilda Beach i finalització al Melbourne Skydeck amb entrada a The Edge. Opció d’anar a dinar a la costanera del riu Yarra o retornar a l’hotel en minibús.
Dia 3. MELBOURNE – CAIRNS (E)
Esmorzar a l’hotel i trasllat privat a l’aeroport per volar a Cairns. A l’arribada, trasllat a l’hotel amb assistència en espanyol. Tarda lliure per visitar l’Esplanade, la marina, el centre comercial The Pier o els mercats nocturns.
Dia 4. CAIRNS – KURANDA – CAIRNS (E)
Esmorzar d’hora i trasllat a Smithfield per pujar al Skyrail Rainforest Cableway, un telefèric de 7,5 km que travessa el Barron Gorge National Park. A Kuranda, visites al Koala Gardens, Birdworld i l’Australian Butterfly Sanctuary. Temps lliure per explorar els mercats i dinar. Tornada amb parada a Palm Cove.
Dia 5. CAIRNS – GRAN BARRERA DE CORALL – CAIRNS (E/D)
Esmorzar abans d’una excursió d’un dia a la Gran Barrera de Corall. Activitats al Marine World, incloent snorkel, passeig en vaixell semisubmergible i observatori submarí. Dinar buffet inclòs. Opcions extra com submarinisme i vols en helicòpter. Retorn a la tarda.
Dia 6. CAIRNS – SYDNEY (E/S)
Esmorzar i trasllat a l’aeroport per volar a Sydney. A l’arribada, trasllat a l’hotel amb assistència en espanyol. Sopar de tres plats al restaurant giratori O Bar & Dining.
Dia 7. SYDNEY (E/D)
Esmorzar i tour de mig dia en espanyol per The Rocks, Darling Harbour, l’Òpera, Bondi Beach i més. Creuer per la badia amb dinar inclòs. Tarda lliure.
Dia 8. SYDNEY – BLUE MOUNTAINS – SYDNEY (E/D)
Esmorzar i excursió a les Blue Mountains. Visita al Featherdale Wildlife Park, dinar a Echoes i parada a Echo Point per veure les Tres Germanes. Retorn a Sydney.
Dia 9. SYDNEY – QUEENSTOWN (E)
Esmorzar i vol a Queenstown. Tarda lliure per explorar la ciutat.
Dia 10. QUEENSTOWN (E/S)
Esmorzar i visita al Gibbston Valley Winery amb tast de vins. Crucer amb sopar a Walter Peak.
Dia 11. QUEENSTOWN – MILFORD SOUND – QUEENSTOWN (E/D)
Excursió a Milford Sound amb creuer panoràmic i dinar buffet. Retorn a Queenstown.
Dia 12. QUEENSTOWN – MT COOK – LAKE TEKAPO (E/D/S)
Visita a Mt. Cook i el glaciar Hooker Valley. Continuació cap al Llac Tekapo.
Dia 13. LAKE TEKAPO – CHRISTCHURCH (E/D)
Visita a Christchurch amb dinar inclòs i recorregut per punts d’interès.
Dia 14. CHRISTCHURCH – ROTORUA (E/S)
Vol a Rotorua i visita cultural Maori a Te Puia. Sopar hangi.
Dia 15. ROTORUA (E)
Visita a Waiotapu Thermal Wonderland i al Redwood Forest.
Dia 16. ROTORUA – HOBBITON – WAITOMO – AUCKLAND (E/D)
Visita a Hobbiton i a les coves de Waitomo. Arribada a Auckland.
Dia 17. AUCKLAND (E)
City tour per Queen St., North Shore i Devonport.
Dia 18. AUCKLAND – VOL CIUTAT D’ORIGEN (E)
Trasllat a l’aeroport per al vol de retorn.
(E: Esmorzar; D: Dinar; S: Sopar)
Preu per persona: Des de 5695 €
Suplements:
Preus calculats en base a la moneda local del país, taxes i impostos a data 10/2024 Els preus només es podran incrementar per part de l’agència fins als 20 dies naturals previs a la sortida per ajustar l’import del viatge a les variacions següents: Dels tipus de canvi de divisa aplicables al viatge organitzat. Del preu dels transports de passatgers derivat del combustible o d’altres formes d’energia. Del nivell dels impostos o taxes sobre els serveis de viatge inclosos en el contracte.
Guia local expert de parla hispana al destí
A Kareba comptem amb guies locals que coneixen la seva terra al detall i t’inviten a descobrir-la com un convidat especial, no com un visitant més. Són els que et mostren els racons autèntics, les tradicions vives i els sabors que defineixen el destí.
Amb ells, cada moment es converteix en una experiència propera: visites mercats plens de vida, comparteixes àpats amb famílies locals i escoltes històries que no apareixen a les guies de viatge.
Més que un recorregut, viuràs una connexió autèntica amb el lloc i la seva gent. Perquè a Kareba no viatgem per mirar, viatgem per formar part del món que descobrim junts.
Una jornada completa explorant un dels majors tresors marins del món. Snorkel, vistes des d’un vaixell amb fons de cristal i un observatori submarí et connectaran amb la vibrant vida marina de l’arrecife.
Boscos d’eucaliptus i paisatges icònics com les Tres Germanes. A més, gaudiràs d’un dinar amb vistes que sembla extret d’una postal.
T’endinsaràs en la història i les tradicions maorís amb una cerimònia de benvinguda, danses tradicionals i un sopar hangi al costat del geiser Pohutu.
Un creuer per aquest fiord neozelandès, envoltat d’imponents muntanyes i cascades, és una experiència de pau i majestuositat natural.
Recorre els escenaris de “El Senyor dels Anells” i viu la màgia de les coves il·luminades per milions de larves lluminoses, com un cel estrellat subterrani.
Descobreix la famosa Òpera de Sídney i navega en un creuer per la seva badia, amb vistes inigualables i un dinar deliciós a bord.
El que realment importa són les paraules dels qui ens trien. Coneix de primera mà les històries dels nostres viatgers.
Susanna Farell
Si hi ha luxe a l’horitzó, allà hi trobaràs la Susanna. Apassionada de crear experiències sofisticades, combina elegància i autenticitat en cada detall. Ella et portarà a l’altra punta del món, on els destins més exclusius i refinats es convertiran en l’escenari dels teus records més inoblidables.
Introduce tu dirección de correo electrónico y te enviaremos instrucciones para restablecerla.